משחקי טוטו בעת חירום

משחק הכדורגל נחשב למשחק אמוציונלי עבור הצופים, בין אם מדובר באוהדים אדוקים של אחת הקבוצות ועד לחובבי הז'אנר מכל העולם. אבל למשחקים אלו מצטרפים לא רק החוויה באצטדיון, הריגוש בשערים והדקות המותחות אלא גם משחקי המזל כמו הטוטו. עם זאת האוהדים הישראלים בחודש האחרון מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, לא צופים בכדורגל הישראלי ודווקא מוצאים נחמה בטורנירים בין יבשתיים או בליגות אחרות. ולכן גם משחקי הטוטו כמו ווינר 16 מציעים לאוהדים הישראלים להנות מניחוש תוצאות גם של אותן הליגות, החל מליגות מותחות כמו הליגה הספרדית ועד לליגה האיטלקית והצרפתית. 

קצת מזל בליגה האנגלית

אחת  הליגות היותר מעניינות בשנים האחרונות היא ללא ספק הליגה האנגלית, שם נוכל למצוא שחקנים כמו הארלינג האלנד, ברונו פרננדש ועוד שחקנים טובים אחרים. את הרמה הגבוהה של הליגה האנגלית אפשר לראות גם בתחרויות אירופאיות כמו בליגת האלופות או בליגה  האירופית, שם מרבית הקבוצות האנגליות מתמודדות בכבוד רב מול שאר קבוצות אירופה.

אחת הדוגמאות לכך היא זכיה בליגת האלופות בשנה שעברה על ידי מנצ'סטר סיטי וזכייה בליגה האירופית של ווסטהאם יוניטייד. בשל כך הליגה הזו מצליחה להביא לריגוש מעניין ומרגש, כשבין משחקי הטוטו ניתן יהיה לנחש בין שניים עד שלושה משחקים בממוצע בכל מחזור. שם נמצא משחקים מרתקים כמו ניוקאסל נגד ארנסל, שתי קבוצות שחוות פתיחת עונה נהדרת ואפילו משחקים כמו אברטון נגד קריסטל פלאס שאמורות לספק משחק מהנה ומרתק.

הליגות המרתקות של אירופה – איטליה צרפת וגרמניה

לצד הרמה הגבוהה אשר משוחקת שנים בליגה האנגלית, גם הליגות כמו הליגה הצרפתית, הגרמנית והאיטלקית מצליחות להביא לקהל הצופים ריגוש במרבית המשחקים. בשל כך גם במחזורי הטוטו ווינר בעת חירום, ניתן יהיה להנות מצפייה במשחקים מרגשים וניחוש התוצאות. בין המשחקים המעניינים ששוחקו במחזורים האחרונים היו לאציו ורומא, אשר משחקות בדרבי רווי יצרים. דורטמונד נגד באיירן מינכן, שמספקות גם כן דרבי וקרב על תואר אליפות גרמניה בשנים האחרונות וגם משחקי הליגה הצרפתית כמו מארסיי נגד ליל, ניס נגד ראן ועוד משחקים מעולים שללא ספק יגרמו להנאה ולניחושים לא פשוטים כלל גם בשעת חירום.

למידע נוספות על משחקי טוטו בקרו באתר https://www.playsmart.co.il/