עדשות יומיות מומלצות בישראל

כיום ישנם לא מעט ישראלים אשר זקוקים לעזרי ראייה שונים על מנת לראות בצורה יעילה ואפקטיבית, בין אם מדובר במשקפיים או עדשות מגע יומיות. הבחירה בין השניים לעיתים מובנת מאליה עבור חלקים גדולים באוכלוסייה, אך עדיין בחירה של עדשות יומיות מומלצות בישראל עלולה להיות לא קלה, הן בשל המבחר הגדול והסוגים השונים ובן בשל מגוון החנויות ואפשרויות הרכישה. לכן הרבה לפני קבלת המלצה מאופטומטריסט מוסמך, חשוב לדעת אילו סוגי עדשות קיימים כיום בישראל, מה יוכל להתאים לנו יותר החל מהגנה מפני קרני UV ועד אל אחוז המים המרכיבים את העדשה וביכולת מעבר החמצן.

שני סוגי עדשות יומיות מומלצות

נכון שחיפוש אחר עזרי ראייה עלול להיות מורכב ולכלול לא פעם גם ניסיון לא נעים עם סוג כזה או אחר שעלול לא להתאים לנו, לכן אחת ההמלצות שלנו גם לניסיון מצוין ושימוש חוזר היא לא אחרת מעדשת המגע  ZEISS 1 DAY הגרמנית. עדשה זו מציעה עדשות היידרוג'ל בעלות מבנה אופטי ייחודי המאפשר חדות ראייה מעולה ותחושת נוחות אופטימלית. עדשה לא פחות מומלצת ובעלת מערכת הגנה גם מקרני UVA ו UVB היא ACUVUE OASYS, הנחשבת למעולה גם לשימוש לאורך זמן אל מול המחשב מתבססת על טכנולוגיית היידרה לוקס. טכנולוגיה זו מצליחה לשמור על העיניים יבשות ועייפות על ידי רשת תמיכה במשטח הדמעות ומאפשר שימוש נוח ויעיל.

עדשות לא פחות פופולריות

מלבד ההמלצות שמעל ישנם עוד סוגי עדשות יומיות מעולות לא פחות, כאשר אחת מהן היא DAY ACUVUE MOIST for ASTIGMATISM עם צילינדר. העדשה המעולה הזו משלב טכנולוגיות מתקדמות גם בכדי להעניק ראייה מותקנת ואפקטיבית וגם בכדי להעניק יכולת הרטבה מתקדמת לאורך כל היום. בנוסף ובדומה ללא מעט עדשות מדגם "מוסיט", גם בעדשות אלו קיימת הגנה מפני קרני UVA ו UVB. מלבד דגם זה ישנה עדשה לא פחות מומלצת והיא עונה לשם DAILIES AquaComfort Plus מבית ALCON, כאשר עדשות אלו מכילות מעל לשישים אחוז של מים והופכות אותן לגמישות במיוחד. עדשות אלו נחשבות למאוד דקות ומומלצות בתור עדשות מגע ראשונות עבור כאלו המבקשים להתנסות בעדשות מגע יומיומיות ובכלל.