מוצרי מטבח מובילים לשנת 2022

כמו בכל שנה אנו עומדים בפני מסכת טרנדים מתחדשת, ומסכת זו שלא כמו בשנה הקודמת אמורה לא רק להוסיף עיצוב מחודש אל המטבח או הסלון שלנו אלא גם שימושיות רחבה יותר וכדאית יותר. על כן מוצרי מטבח מובילים לשנת 2022, מגלמים בתוכם גם בשורה טרנדית וגם מענה עבור שימושים חדשים שנולדו במטבח הישראלי הממוצע. מוצרים אלו נעים כיום בין מוצרי אפייה שונים ומגוונים ועד לכף ספגטי מקצועית ותבניות אפייה במנעד הולך ומשתנה של גדלים. לכן רגע לפני חידוש כלי המטבח שלנו בבית, הנה כמה מהכלים המובילים לשנה החדשה.

הכוכבים הטכנולוגיים

מבין שלל הכלים השונים שהגיעו אל המטבח שלנו בשנים האחרונות, דווקא הטכנולוגיים ביותר מצליחים לבצע דריסת רגל משמעותית באורח החיים והבישול שלנו. אחד מהם הוא ללא ספק תנור אובן טורבו של חברת "נינג'ה", בו נוכל למצוא עשרה תוכניות בישול אשר יתאימו לכל תפריט משפחתי, זוגי או לכל בישול קולינרי אחר. התנור מעוצב ברמה אידאלית להכנה של ארוחת ערב שלמה, כאשר מחירו נע בין 1,400 עד 1,800 שקלים. ובהמשך אל מוצרים המאגדים שימושים שונים של מוצרי מטבח, הכירו את Moulinex מבית SEB הנחשבת לחברה הטכנולוגית המובילה באירופה. מעבד זה נחשב לבין המעבדים החזקים שיש כיום בשוק, עם כוח של כw10000  ומחירו נע בין כ650 עד 1,100 שקלים.

ידניים ומשדרגים

העולם הקולינרי מתפתח באופן תמידי בשנים האחרונות, לצידו גם המטבח שלנו מוצא עצמו מתקדם הרבה יותר מבעבר. את הכלים המעידים על כך נוכל לחוות דרך סט אביזרים מקצועי להכנת פיצה, החל מאבן שמוט ועד לגלגלת וכף הוצאה. עלות של מערכת כזו נעה בין 320 עד 380 שקלים ותהפוך את הכנת הפיצה שלנו למושלמת. נשאר עוד טיפה במבטח האיטלקי שהפך לפופולרי לא רק בשאר אירופה אלא גם בישראל, כיום נוכל לרכוש מכונת פסטה מושלמת להכנה של סוגי פסטה שונים, החל מצ'יטרה, לינגויני, ספגטי ועוד סוגים שונים ואחרים של פסטות. עלות של מכונה זו נעה בין 300 עד 350 שקלים כאשר ניתן לרכוש מתקן נוסף להכנת רביולי.