התחדשות עירונית שיכון בינוי

ישראל נמצאת כיום בקצב בנייה די מטורף ואנו יכולים לראות זאת דרך מגוון רחב של ערים ואזורים שלמים הממלאים את השמיים שלהם במנופים ואת הארץ בלא מעט אתרי בנייה גדולים. קצב בנייה שכזה אמנם מתאים ל"בועת הנדל"ן" שקיימת כיום בישראל, אך יחד עם זאת נוספים אל מגוון הפרויקטים כיום גם הפרויקטים השונים בהתחדשות עירונית שאמורים לתת מענה לא קטן עבור בועת הנדל"ן והשכונות הוותיקות. אחת מהחברות הבולטות כיום במשק ואחראית על לא מעט פרוישטים של התחדשות עירונית בישראל היא לא אחרת מאשר חברת "התחדשות עירונית שיכון בינוי", עם פריסה רחבת היקפים בכל רחבי הארץ ובעולם. אז במיוחד בתקופה כזו בה לא מעט בניינים מוצאים עצמם מתאימים להתחדשות עירונית, הרשו לנו להכיר לכם אחת מהחברות המובילות כיום בתחום ההתחדשות העירונית.

פרויקטים גדולים

החברה שהוקמה בשנת 2009 נחשבת בשנים האחרונות לאחת מבין החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית, אנו נוכל לראות זאת החל מהפרויקטים הרבים שהיא מבצעת במרכז הארץ, מהפשוטים שביניהם ועד למורכבים. בין פרויקטים אלו נמנים פרויקט פינוי ובינוי בדרך לה גווארדיה שבתל אביב, בו נהרסו שלושה בנייני דירות בני 72 דירות ובמקומם נבנים כיום ארבעה בניינים חדשים לחלוטין בני 7 ו9 קומות ובהם קרוב ל250 יחידות דיור! הליך האכלוס לפרויקט זה אמור להתבצע כבר בשנה הקרובה ושוויו כיום נאמד בכ630 מיליון שקלים. יחד עם פרויקט זה החברה מובילה עוד מגוון פרויקטים ברחבי העיר תל אביב, אשר אמורים לכלול שטחי מסחר ושטחים ציבורים לצד עוד כ600 יחידות דיור חדשות.

עמידה בזמנים וגב להישען

החברה שמצליחה להעמיד לא מעט פרויקטים מרשימים ברחבי הארץ, עושה זאת לא רק בתל אביב אלא גם בעיר רמת גן שנחשבת יחסית לצפופה ומאתגרת לא פחות מתל אביב. אך לא רק בערים המרכזיות הצליחה התחדשות עירונית שיכון ובינוי להגיע, אלא גם לערים כמו בית שמש בה היא אחראית על בניית כ1000 יחידות דיור חדשות לצד אזורי מסחר. כל אלו יכולים ללמד כי חברת "התחדשות עירונית שיכון בינוי" איננה רק מצליחה לעמוד בקריטריונים השונים לבנייה ויזמות, אלא לעשות זאת בצורה יעילה תוך כדי עמידה בזמנים וניהול כספים מחושב והגיוני. נתונים אלו יכולים להראות לנו כי פעילותה של חברת התחדשות עירונית שיכון ובינוי נעשה תוך כדי גיבוי כלכלי מלא, מה שיוכל להשאיר אתכם בראש בשקט.