ניתוח הגדלת חזה

העצמת היופי הנשי

הגדלת שדיים באמצעות ניתוח כרוכה בהחדרת ומיקום שתל שד סינטטי מתחת לשריר החזה שלך או מתחת לרקמת השד שלך. השתלים ממולאים בדרך כלל במי מלח סטריליים או בג'ל סיליקון והשכבה החיצונית עשויה מסיליקון קומפקטי. נתונים של ארגון NationMaster Health בנושא ניתוחים קוסמטיים מראים כי באוסטרליה לדוגמא 66 מכל 100,000 אנשים עברו ניתוחים קוסמטיים כלשהם, מה שמצביע על הפופולריות הגוברת של ניתוחים קוסמטיים. הסיבות להגדלת חזה הן שונות – יתכן ולאחר ירידה משמעותית במשקל את מרגישה כי החזה שלך קטן מדי או שאת סובלת מחסור סימטריה בין השדיים ורוצה לתקן את הבעיה. ייתכן ואת פשוט רוצה להגדיל את נפח החזה שלך. חשוב מאוד להבין את המניעים האמיתיים שלך לניתוח כדי לעמוד על ההיבט הפסיכולוגי ולא להסתפק רק בשינוי חיצוני אשר עלול להביא לאכזבה כתוצאה מציפיות שגויות.

מציאת המנתח הנכון

כמו בחינוך שם המורה הוא הגורם מספר אחד שיכול לנבא הצלחה או כישלון של התלמיד בלימודים, כך בדיוק בניתוח קוסמטי למנתח עצמו או למנתחת עצמה משקל גדול מאוד בהצלחת או בכישלון הניתוח ולכן חשוב מאוד לגשת אך ורק אל מנתחים מוכרים ומוסמכים, חשוב לנסות ולקבל המלצות עליהם מאנשים שאת מכירה וסומכת על שיקול דעתם הלא משוחדת. חשוב לשוחח עם המנתחים כדי לוודא שהם אכן מתאימים לך ושאת מרגישה בנוח עם המנתח שבחרת..

נוהל הניתוח עצמו

במהלך הניתוח, המנותחת מולבשת לעיתים בגרבי דחיסה המיועדים למנוע קרישת דם בעורקי הרגליים או לחלופין תוזרק לך זריקה עם חומרים כנגד קרישת דם. התהליך כולו  מתבצע בהרדמה כללית ועלול להימשך בממוצע בין שעה לשעתיים, תלוי במורכבות המקרה שלך. לאחר הניתוח את תועבר לחדר התאוששות שם תיוותרי לניתור ומעקב עד להתנקות הגוף מחומרי ההרדמה וההתאוששות ההדרגתית שלך. סביר להניח שבשלב זה המנתח יבחן את מצבך ואם את מרכישה בטוב תשוחררי לביתך לאחר שתקבלי מרשם למשככי כאבים, משחה נגד זיהום וכן משחה לטשטוש צלקות.
קרדיט למאמר – https://www.dr-erik.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A7